Straight from the heart

Hallå allihopa :)
är bara tisdag och jag håller på somna kl .... 6 !
Är så sjukt skoltrött :S t
tur att Jamie T - If Youve Got The Money håller mig vaken !
i dag har vi då börjat med två nya kurser.
Matte B Som jag är "lyckligt gift med" eller hur spsk1 ?
Sen också geografi A som verkar gansak kul faktiskt :) !
Sen ska jag och lite skriva en kärleks dikt till på torsdag så i dag satt vi hemma hos mig och påbörjade vårt skrivande. vi kom så långt som "jag går runt som en zoombie medans du kör runt i din nya combie" , haha kunde man inte ha läxa att göra världens roligaste dikt i stället? För roligt det hade vi !

I går bloggade jag inte för jag följde pont4 hem från skolan och fick god pizza till middag :D
Pussades även med min älsklings fiiiaa (pontus hund) och klappade lite kattungar.
Sen såg jag pontus petter och stina The eye med jessica alba.
Jag tycker den var ganska bra , många hoppade då till i soffan så den var ganska hämsk !
men det jag tycker var lite tråkigt att det finns en the eye från 2002 (kines film) som jag redan sett förr och den är nästan exact lika dan :S Så jag visste ju som vad som skulle hända hela tiden ! Aja , den var bra endå :)

 

Nu ska jag ladda hem lite music, lagligt of cours !
Sen jobba :( !
Puss

Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Elisa - Dancing
Melissa Horn och Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut

Rakt ur hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Just call my name

Observera SpSk2 ! TVÅ amcore

2008-08-26 @ 19:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0