Shopping for labels, shopping for love

Helg, jag är kär i helgen !
Slutade halv 2 i dag.
Sen bar jag och linda av till stan.
800 kr gick där för skorna och denna våg tång från clas olssons.

Efter det bjöd lindas mamma på fika på lilla mari.
haha jag och linda försökte oss på caffe latte men urs, det smarkar fortfarande kaffe!
Så vi bestämmde oss att lägga kaffe på hyllan ett tag.

Nu har jag just ätit middag, tacos.
Sen i kväll ska jag till linda och se film och mysas.
Hon har nämligen laddat hem Hang kock , what happens in vegas och sex and the city.

Tänkte tippsa på två jätte roliga bloggar som jag läser:
http://twoforone.blogg.se/ - tre anonyma tjejer som skriver om sex och allt möjligt. så himla härlig och ROLIG att läsa :) tuuussen procent!
http://passformen.blogg.se/ - haha skriver om rumpor bara . tycker den är superkul och särsilt #12 - Talk to the hand ('cause the ass ain't listening).

Aja , tänkte bara avsluta med en fråga.
VILKA SKA PÅ STUGSISTAN ? :D
Tagga för fan ! The party is in Byske ;D
HEJSVEJS (hahalinda)


Kommentarer
Postat av: EmmaaL

åh så imorgon blir det sånna lockar med andra ord ;)

TAGGA INFÖR STUGSISTAN! är skit taggad, kan ej gå fel ;P

2008-08-30 @ 00:21:54
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: lindsaayy2

världens sämsta stavning på "Hand kock" hahahahha ;)

2008-08-30 @ 12:34:45
Postat av: !!

alltså stugsistor är bara för människor som inte har någon koll???

2008-08-30 @ 13:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0