One O'clock

Hallå :)
i dag vart jag väckt av min telefon kl 1 . fattar inte hur jag kan sova så länge, vill inte göra det heller !
Aja , sen har jag slappat hela dagen tills nu när jag dushat och ska snart börja göra mat.
Ska nämligen bjuda Pont4 på mat ! kebab och pommes blire med någon god sallad :).

I går så gick jag ju skola , två lektioner ;) Gick på stan efter skolan och köpte underkläder men dom får ni inte se ;) mohaha ! Sen på kvällen tog jag min supersnabba moppe till drängsmark där jag såg fotboll med massa personer.
Efter det for jag frida Emma lu jocke jocke josse och robert till emma lu. där färgade jag fridas hår (hoppas du blev nöjd) och josse färgade emmas. vi spelade lite kort och sådär :)
Sen for vi till ostvik och träffade massa pojkar som vi lekte påven med, H a ha !
har aldrig gjort det förr, lite rädd och lite tråkigt men när man väl träffa någon ute i den mörke skogen vare väl ganska kuL!
for hem lite tidigt för jag var super super super trött och grini. Ajaa !

Här är min ultraaa snygga outfitt för helgen:
Lindsays mjukisbyxor
Teresas tröjja
Min halsduk
och mitt fina fisk fejs Haha !

Föresten för er som undrar, så är Lohan eller Lindsay smeknamn på min kära linda selin !
haha Inte på en kille (som emma trodde) . Men samtidigt är ju hon min lilla pojkvän så !
Nu ska jag gå och he på ungnen .
ha en bra kväll. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: EmmaaL

hihi förlåt då (A)

2008-08-23 @ 18:35:28
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: Just call my name

HAHAHAHHAHAHHAAAA

2008-08-26 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0