La la la la Ah la la la

Hallå allihopa :)
Snabbt inlägg för jag ska snart gå och packa grejjer och fara till ursviken och vara barnvakt :)
Sen sova där och direkt till skolan i morrn.

I går hade vi ju förfest hos mig.
Var jag emma lu , emma li josse och linda :) var faktiskt riktigt kul.
vi lyssnade på musik och åt chips och bara satt och prata :) ute på altan med ett ljus !
Sen efter ett tag kom frida och cizzi förbid . och sen kom anton adam och robin :)

Sen kl 11 nån gång for vi ner på campingen där det vart öltält och lanternan (A) .
Sen träffa man sjukt mycket trevligt folk :D ! Stjärnor allihop !

haha sen vid två halv 3 tiden bar det av med cykel mot linda.
såklart så sprängdes typ cykel däcket ! helt jävla sjukt :P så jag fick köra linda på hennes cyckel (A)
men nu måste jag dra lägger upp bilder sen :D
Pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

stugsistor är ingentingför mig, är döfr col

2008-08-31 @ 17:06:09
Postat av: Anonym

jävla satungar..

2008-08-31 @ 19:52:05
Postat av: e

tack själv :D det var super !^^

2008-08-31 @ 23:01:30
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0