I’m exhausted by my imagination

Hejsan allihopa.
Här sitter en trött trött trött amanda, trotts att jag sovit såå mycket!
I fredags vart det ganska sent typ 3 . sen vaknade jag 11 gick och åt lunch sen gick jag och la mig i gen och sov till 6. Sen for jag till Linda och jag frida och hon såg två filmer.
först Dead silence och sedan crazy beautifull.
 
den första var ganska läskig, eller jag vet inte för man kan ju ha blivigt rädd bara för att det var mörkt och frida satt och hoppa till hela tiden ! haha . Den andr ahar jag sett för men den är hur fin som hällst :) .
I alla fall. sen gick jag och Linda och la oss typ vid 2 kanske och jag som sovit hela dagen trodde ju att jag inte skulle kunna sova men det gick sen sov vi till halv 2 :O . Alltså herreguud. har ju typ sovigt 26 timmar denna helg.

Ajaaa , bröllops uppdatering kommer i nästa inlägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0