Happens again

Hej allihopa :)
känner att jag varit lite dålig på blogga på senaste ! njuter väl av sommarlov.
Men jag måste få säga , vilken sommar ? vars är värmen och badet ?
har alltså badat 2 gånger i sommar och det har inte varit en hel dag med sol under den tiden jag varit ledig, eller i såfall vare en dag när det var pdol !.
 Nej jag är fan less.
Typ i går när jag skulle köra moppe var jag tvungen ha tshirt tjocktröjja och vinterjacka och jag frös endå !
Suck..

Men men .
vars ska jag börja ?
I söndags var jag med jimmie, vart bjuden på tatung och såg rec och så :)
Sen måndag var jag och teresa på stan, köpte lite grejjer som jag ska visa. Sen på kvällen var jag med linda.
I går var jag med Pontus, vi bastade i deras nya bastu och det var typ 60 grader :O helt sjukt varmt ! Sen på kvällen jobbade ja ett tag sen såg jag the hills .

Nu i dag sitter jag och övar på lite låtar jag ska sjunga på mamma och pappas bröllop aaah är nåde nervös !.
Sen ska jag förbid linda på konsum för vi ska nämligen planera för i kväll då vi ska köra moppe till krysset och vara med Emilia evelina och mari, om ingen av om jobbar vill säga :) .

Här kommer måndagens shopping :

   

Först ut är en Wrangler tshirt från Jc 75 % rea så den kostade typ 70 kr.
Sen en lite mindre svart väska från Wedins för 299 kr.
Sist är det en kavaj från hm för 299 kr. och jag vet att jag redan har två kavajer som jag nästan inte har använt men det ska bli änding med den här, den här ska jag använda :) !

Nu ska jag se ett avsnitt av the hills :) pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0