Celebration

över att få sluta jobba, känns otroligt skönt med sommarlov nu :) dock lite sorligt att lämna körgårn !
Bjöd på smulpaj glass och vanlij sås i dag !
Amen dom här 6 veckorna har faktiskt varit roliga, trevligt folk och hårt arbete :) !

Nu kom jag just hem från linda, hon bjöd på korv och spaggeti men jag fick laga maten (A) haha !
Ikväll ska jag se film, läsa bok och sova. ja vet super tråkigt när man just slutat jobba och ska fira men jag är så fruktansvärt trött!

I morgon blire då stan på dagen :) Måste försöka hitta en klännin till nästa fredag för då ska nämligen min mamma och pappa gifta sig :D ! Sen på kvällen blire jimmie :).

Aja nu måste jag hjälpa till lite här hemma, blir att damsuga !
Pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0