Ask me how

Hallå allihopa :)
Söndag , alltid slapp dag och jobb dag !
Så jag sitter nu här i pappas gamla acdc tröjja och njuter av ledighet :)

I går var jag ju med pontus.
Bjöd han på mat, kebab och pommes och sedan såg vi pirats of the carraben 1 an och 2 an .
Jag vart lite kreaktiv när jag skulle göra mat så det vart lite fin uppläggning, HAHA !

 

Sen hade mamma även köpt hem några sockerfria klubbor, så till er som har diabetes är det ett tipps. dom var super smarriga :) ! Finns på karamell tåget, säkert någon annan stans med !

Nu ska jag i alla fall äta !
Sen bär det av till Lohan och se batman begins (somjagintesettförr:O).
I morgon skola då, långdag :(
Amen Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0