08-08-08 Just married

Bröllop. brinken viksel i 5 min. fest på våran bakgård 10 timmar. Underbart :)
Vilken dag och vilka känslor , jaa jag kan då säga att inget öga var tårt och ingen mun oskrattad .
Jag och Teresa sjöng. Teresa sjöng Life House - You And Me jag sjöng Josh Groban - You Raise Me Up och tillsammans sjöng vi pocahontas- färger i en vind. Jag och Linda var bartenders och serverade alla sorter. Vi fick drix på 280 spän :) . När man gick och la sig 3 såvar partyt i full gång med Ironmaiden i vardasrummet och dansmusik i tältet .
ris-tårta-godmat. KÄRLEK.


  
  
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Spelade ni in när ni sjöng?

De skulle vara trevlig att höra :)

2008-08-10 @ 23:31:26
Postat av: Emma

Åh vad roligt,( och romantiskt ;) ) att dom gift sig :D haha var ju tydligen massor med folk som gifte sig 08 08 08 :*

2008-08-12 @ 00:08:07
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0