Världens jobbigaste dag

Hallå , I dag har det verkligen varit världens jobbigaste dag .
Jag har verkligen varit såå trött och det gjorde mig ju inte piggare att vi hade prov just på morgonen. provet gick väl sådär, känndes som jag kunde gjort bättre, som vanligt. Sen så hatar jag detta väder och eftersom min vinterjacka + allt annat vart snott på zoo tour så har jag hållt på frysa i hjäl i min tunna vårjacka. en god nyhet föresten om det är att jag fått nyss kontantkort men med samma nummer. Så nu är det bara mobilen som saknas, så Jag letar på för fullt nu .Om Stölden kan ni föresten läsa här:
 http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article82788.ece .

Annars har väl dagen varit okej, Har varit och köpt en svart boddy på gina för 129 kr . Har tänkt köpa en ganska länge men det har inte funnits svart i min storlek så jag vart ju glad nu när jag hittade en :)
Har även köpt ett par brallor där i går, men är lite osäker om jag ska ha kvar dom, vi får se :)

I kväll ska jag nog Plugga lite och sedan göra en tidigt kväll så jag orkar med morgondagen, får väl spela in top model då ! Grace har just nu uppehåll i 2 veckor, känns ju lite surt :(.

Just nu sitter jag och Lyssnar på Lifehouse - Broken som är jätte bra , Ni som inte har hört lifehous borde absolut ladda hem den och några andra favoriter som ; lifehouse - Storm, Life House - You And Me, Life House - Everything och Lifehouse- Whatever it takes.

Bye !


Kommentarer
Postat av: lea

haha skaffat en blogg nu ;)

2008-04-09 @ 21:04:05
URL: http://Leawallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0