Torsdag

Hejsan alla bloggare :)
Hur mår ni ? Jag mår bara bra, trotts att jag har frysit hela dagen lång, hoppas inte att jag blir sjuk!
Jag har just ätit lasange med min far och innan dess sett grace avsnittet som jag spelade in i går :)

Skola i dag, helt okej hade typ hör test på engelskan bara för att träna till nationella, blir typ lite nervös :( . Sen så såg vi på film på människan sosailt och kulturellt och då såg vi Det bästa av mödrar , Kom en liten tår i slutet :].
Sen for vi till nordanå och såg "bio" där , This is england hette den och jag tycker den var sådär ..

 

Nu ska jag snart fara och Jobba sen ska jag och Linda och sola, sen ska jag städa lite här hemma :) . Jag behöver verkligen sola, så jag hoppas jag blir lite brun Haha !. Sedan kommer nog pontus och sover över här , saknar han jätte mycket för jag har inte varit med honom sen måndags :/ Men nu kommer han !

Just ja, Skulle ju lägga upp en bild på jeans jackan, men jag göre sen :) samt några låtar jag just laddat hem !
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0