Torsdag kväll

Hejsan :) Har just laddat ner några låtar ! Jag har ju som sakt varit och jobbat i kväll var skitigare än vanligt :( , Sen for jag och Linda och solade, elelr jag solade i 16 min , syns pyttelite men jätte mycket på mina fräknar , fick över helt ansiktet typ :( :] Sen i kväll ringde även janne, ska typ sjunga på valborgs, blir lite nervös nu ju, men jag hoppas jag får sjunga tidigt så man hinner göra nått annat med. Känns surt att Linda ska bort till göteborg, samtidigt som jag är sjukt avensjuk !!.

Här är Jeansjackan, Bik Bok 399 kr , I Super Love!

 

Svarta Jeans H&M , T-Shirt H&M Och Halsduk gjord av Pontus mamma :) Hade även mitt nya nagelack på mig, Det enda negativa var att man var tvungen måla två lager för att få till färgen och då vart det lite klumpigt , men men !

Just ja , Har lagt av ett skärp på gina som jag nog köper i morgon + att jag hittat örhängen men vi får se :) Nu ryker det bara pengar :/

Nu ska ni få tips på några super låtar som jag just fått hem ; ENJOY

August Rush Soundtrack - Something Inside - Jonathan Rhys Meyers
August Rush Soundtrack - This Time - Jonathan Rhys Meyers
Foo Fighters - Home
Jamestown Story - In loving memory ( accoustic )
KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree (Radio Version)
Josiah Leming - To Run

Så Nu ska jag försöka sova, Är såå


Kommentarer
Postat av: Emma

nice :)

2008-04-25 @ 16:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0