Tisdag

Hallåååå !
Sitter här och väntar på att maten ska bli klar och lyssnar på Sara Bareilles - Love Song :) Sens ka jag fara och jobba och sedan ska jag och Linda cykla och köpa glass , mumms :) Och sedan blire att se desperate.

Denna dag har varit helt normal förutom att vi inte hade Lpl så jag slutade en timme tidigare =) Gick då på stan och lämnade i gen den där randiga tröjjan + köpte ett nagellack. Hittade även en jeansjacka som jag vill ha . den från bik bok, eller har provat den förr men då fanns det inte i en mindre storlek men det gör den nu :D . Så vi får se hur det blir ! Gick även med Min älskling på stan, och Sen åkte vi buss hem :) I morgon ska jag och vara barnvakt i ursviken ;D Linda ska även följa med och sköta mina små underbara kusiner :* . Blir kanske att käka på santana!.
Nu ska jag äta :D Pusspuss !

Här är det söta nagelacket jag fyndade in på H&M för 19,50 , I Loove it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0