Söndag

Hejsan allihopa :) sitter här med min svettiga jobbar tröjja, Nej ush :P
Vilken slapp dag, Linda sovde ju över här så vi har legat i mammas och pappas dubbelsäng, Jätte skönt ! sen sov vi till 9 sen såg vi August rush , åhhh vilken film !!! Såå himla fin !.  Sen så har vi bara sett på tv, städat lite från i går och så , sen ätit sallad till lunch och varti och cyklat, sen så for jag och jobbade :)



Jaa I går då bjöd ju jag och Linda Evelina och Emilia på mat, Vi hade gjort kebab kött med pommes, och grekisktbröd med olivet, stor sallad, olika dressingar, stekt majs och lite sånt :) haha vi åt typ hur länge som hälst och efter det, trotts att alla kände som om dom skulle spy, så åt vi hela godis påsen som tjejorna köpt för 60 spän :O :O + chips och ostkrokar. Magen var så uppsvälld så det kändes som man varit utomlands i 1 månad (A).
Sen så skulle vi röka vatten pipa , men vi fick inte i gång den :/ Lite synd sådära ! Nämen jag hade väldigt trevligt :)



I dag vet jag inte rikgit vad jag ska göra, typ plugga sen får vi se :) Men ska nog lägga mig tidigt. I Morgon ska vi ju visa upp våran röst och rörelse pjäs för dom i vår klass, haha är typ nervös för jag är så otroligt dålig (A).
Aja nu ska jag ringa och prata med älsklingen min <3 . Pusspuss


Kommentarer
Postat av: S

Svar. Jag ska inte börja nått, jag ska bara flytta hem och bo där för jag har apu i 6 veckor nu fram till sommarlovet sen så ska jag pendla sista året ! =)

2008-04-21 @ 18:28:18
URL: http://sandralindquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0