Sol sol sol

Heej allihopa :) Känner hur mitt humör är på topp, nu när solen lyser :)
Jag har just städat lite på mitt rum , och ska snart fara till Linda , Vi ska gå på prommis, sen se one tree hill (Nya avsnittet, ahhh! ) Och sedan top model :D.

I går var jag med världens sötaste pontus <3 och vi såg desperat houswifes, och mös i massor + att jag lärde honom självförsvar, Haha ! :] I dag har vi varit tillsammans i 1 år och 2 veckor :)

Har även shoppat lite i dag , ett vitt lite längre bas linne från bikbok för 79 kr , Sen fick jag med ett par troser för 19 kr, med super skönt matrial, dock inte så snygga men men ! Sen köpte jag ett par solglasögon som jag älskar :) Glitter för 79 kr ! Jag gillar att dom är raka där uppe, fast lite större än dom andra där, tyckte jag passade bättre i det ! Så nu hoppas jag bara att solen fortsätter lysa, ser ut så i tidningen i alla fall!
 


Längtar i alla fall tills det blir helg :) Ska nämligen och bowla med Frida Linda och Josse på fredag :) före ska vi till fridas brors lägenhet, och sen ska vi och äta på max :) Sen på lördag ska nog Jag Linda Evelina och Emilia äta här, sen hitta på nått på kvällen ! tipps på nån god maträtt ? :)

Nu ska jag ringa rally kalle farfar och fråga om han kan köra mig till Linda, som bor allt för långt bort (A)
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Emma.L

hihi joo jag hade tänkt följa och bowla :) Frida och josse sa att dom tyckte jag skulle med ,så hoppas det går bra för dig med ;)

2008-04-16 @ 22:15:24
URL: http://[email protected]
Postat av: olivia :)

Så trevligt :D

2008-04-17 @ 17:13:32
URL: http://oliviak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0