Onsdag efter middag

Hej allihopa :)
Jag har just dushat och tänkte lägga in ett snabb inlägg.
Idag gick jag skola , sen gick jag in till stan med Marie och Eve och dåf ick jag jätte ont i magen , så jag orkade inte gå på stan utan gick upp och vilade på morfars kontor , Vaknade kvart i 1 (skulle ta 1 bussen) men innan jag hann gå till bussen så spydde jag :S morfar vart ju först jätte rädd att jag hade fått magjsuka , men sen kom jag på att jag bara spydde för att jag fått mens , så nu mår jag bättre :) Så det blir att fara till Emilia i kväll och äta mat och sånt, men hon Marie och eve :) Linda är ju i göteborg så jag saknar henne lite granna !

Hoppas ni har en härlig kväll ! Pusspuss



Bild : Amanda sommaren 06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0