Måndag

Hejsan allihooopa :)

Min älskling har just farit hem för hans mamma kunde inte hämta han senare :( , Var med Han i går kväll också och då badade vi i mitt lilla lilla badkar, haha vart översvämmning på golvet, sen så såg vi life about ryan :) I dag har vi myst och sett tv :) VAR så kul när vi skulle äta middag och jag sprang runt våran soffa och pontus skulle hoppa över den, så vi tävlade som vem som han in i köket först (A) och då tog pontus världens största hopp sen ramlade han bara ner på golvet med en stor duns, HAHA HELT SJUKT !! Sen fick jag blåsa på lill handen :] .

I alla fall i dag har vi visat upp pjäsen på röst och rörelsen, säger bara herre gud :O Ajja , snö vit var jag i alla fall , ses ju ganska passande efter som jag är krit vit, med mörkt hår (ska sola med Linda i veckan). Sen så orkade jag inte fara på matten så jag gick ett tag på stan med emilia sen for jag hem med 1 bussen !.

Köpte även en tröjja på stan en från H&M för 149 kr, på killavdelningen :) är ganska stor men ska ha den på ett speciellt sätt , Här är den i alla fall :



I dag var jag och pontus föresten på Byske skolan och hälsade på, så himla mysigt äre ju :) fick tom fika av annmarie, så jag tog en loka och en macka :)

Föresten så älskar jag bubbel vatten :) tänkte tippsa mina favoriter :



1.
Loka Päron
2. BonAqua Päron
3. Ramlösa Kaktus

Nu ska jag plugga Arbetsätt och Lärande , Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emma

Loka citron skare vara !

2008-04-21 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0