Måndag kväll

Hejsan allihopa :) har inte bloggat i går, för datorn är ju som sakt inte direkt hel, haha !
Sitter här hemma med två föreldrar som båda har magsjuka :S haha ni skulle höra i går när pappa spydde, det lät som på film ni vet när det bara sprutar ut , Aja jag får hoppas jag inte får magsjuka :S .

I dag var jag på en lektion på skolan, inte så värt , men sen gick jag på stan och bokade färg tid på attityd, blir att färga håret på fredag, typ ljusbrunt/mörkblont. haha är jätte nervös men vi får hoppas på att det blir fint :)

Teresa min syster fyller år på fredag så jag måste köpa pressent + att på fredag ska hela familjen på mammas sida och se musikalen  Sound of music , tror endå det kan bli väldigt kul :) !

I dag på stan köpte jag ett mimmi (musse piggs tjej hih) Linne på h&m, men jag tror ine jag ska ha kvar det för jag hittade ett rött flätat skärp också så jag tror jag ska köpa det i stället :).

I morgon kanske pontus följer mig hem, beror på om han vågar pga magsjukan , haha :/ Och isåfall ska vi nog kanske och bada i badhuset, och sen och städa :) Får se om jag hinner blogga ..

Nu ska jag gå och käka en glass, sen i kväll se hundra höjdare :D
Btw, Ladda hem Foo fighters- Home , ETT MÅSTE !

Tänka också bara höra , vad ska alla göra på valborgs ? :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: lea

haha ja man vill ju som ha en lite grund :D

2008-04-28 @ 21:04:24
URL: http://Leawallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0