Lördag kväll

Hej hej :) har inte kunnat skriva i dag för min dator dampar och den kommer snart att dö så jag ska fösöka vara snabb !
Min helg är hitills helt okej, I går var Jag Linda Pontus Matte rikard och linkan och grillade i byskebyn, och sedan såg vi "den bästa sommaren" Hos Linda, Såå jävla rolig film, var min favorit när jag var liten. Haha typ replikerna som : "När jag blir stor ska jag bli hora, ja då får man ju betalt för att kramas" , "Ni är dom bästa sommarbarn jag nånsin haft, Men tro inte att ni är nått för det" , "och du din jävel har jag aldrig gillar, ska jag begrava dig levande". Haha sjuk kul !! Sedan som jag i Pontus i hans nya dubbelsäng, hur skönt som hälst :) . Sen i dag har jag varit med pontus, sen for jag hem och då skulle mamma och pappa på fest så jag och teresa fick pengar att fara till stan och äta på tatung, och Linda följde med Jag och teresa åt en plankstek, och friterad cykling och till efterätt en banana split, MUMMS :) Sen har jag och Linda sett 27 dresses igen (A) Och pratat och sånt :). I Morgon ska jag och sola lite till, och jobba :)

Föresten stod det i tidningen att jag ska sjunga på valborgs, men jag är osäker för vi har inte hittat bakrund till låtarna och jag ska inte sjunga om jag måste göra det så sent, för då hinner jag ju inte med nått annat skojsit :/ Aja ! Vi får se.

Här lägger jag upp lite bilder från min helg :
    


     

PusssPusss <3

Kommentarer
Postat av: lea

Daaaanke :D du de såg inte dåligt gott ut må ja säga ;)

2008-04-27 @ 01:12:13
URL: http://Leawallin.blogg.se
Postat av: Emma.L

Inte dålig mat :] MUUUMMMMS :] vart var ni?

2008-04-27 @ 12:53:17
URL: http://emmaalundgren.blogg.se
Postat av: Lohan

Du skulle inte lägga ut kort din jävel :*

2008-04-27 @ 13:20:31
Postat av: Emma

haha spårad film ;)

2008-04-27 @ 13:33:55
Postat av: olivia :)

Men så mysigt det där såg ut :)
!
Öj ladda hem Young Dad med Hoffmaestro!

2008-04-27 @ 15:46:15
URL: http://oliviak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0