Kväll

Åhh blir less på plugga så jag laddar hem lite musik i stället :) Musik får ju som en att komma på bättre humör =D
Tänkte skriva upp några favortier genom tiderna, är några lungna deppiga låtar (A) haha men några andra också !

Sister Hazel - Your Winter
Stone Sour - Zzyzx Rd.
The Fray - Look After You
Train - Drops of Jupiter
One Republic - Come home
MoZella - Light Years Away
Foo Fighters - My Hero (Acoustic)
Damien Rice - cannonball
Creed - Six Feet From the Edge
Coldplay - Fix You
Brad Paisley  - Whiskey Lullaby
Alter Bridge - Broken Wings
Lostprophets - Last Summer

Nämen nu får jag ge mig, haha vill bara sätta ut hela min musik mapp (A) , Men ajja :) Hoppas ni gillar dom !
Håller just nu att lyssna på paramore- crushcrushcrush, Aja nu ska jag plugga lite till sen gå och se 100 höjdare :D Är lite små kär i fredrik , såå söt :) haha Men inte sötare än min gubbe, för han är sötast <3 . PUSS

                     image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0