Fredag

Hejsan :) Har jusst ätit jätte god mat, potatisgrattäng och kött :) Sitter nu och kollar massa bilder på min kamera.
I Dag har det varit ganska lungt på skolan, hade drog information som jag somnade till, sen har vi bara haft svenska typ, så vi slutade 10 i 2 , Jätte skönt :D sen gick jag Linda emilia och Mari på stan ett tag, och till slut vare bara jag och emilia kvar , haha . Köpte i alla fall lite grejjer som jag tänkte visa , har dock typ inga pengar för nästa vecka :( . Tänkte även visa upp vad jag hade på mig i dag :)

I kväll ska jag Pontus Linkan Rikard och matte grilla i Byskebyn med Linda :) kul kul , sen ska jag följa med pontus och sova där. I morgon kanske jag och min syster ska och äta på tatung och sedan kanske bio , vi får se :)

 

Dagens köp:
Svart bas linne, gina tricot 99 kr.
Trosor Cubus, ordinarie pris 69 kr, i dag 50 kr.
Örhängen Ur och penn, 29 kr. (Bas svarta, vill ha några som jag kan ha hela tiden så inte hålen växer igen)
Haha allt är svart (A)



Dagens klädsel:
Jeansjacka Bik Bok
T- Shirt H&M
Kjol MQ
Leggings mammas (hittade inte mina)
Till det : Tygskor din sko

Nämen nu ska jag lägga mig och vila lite, och kanske se lite tv, Pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0