:)

Hej hej allihopa ! Just nu sitter jag och lyssnar på låten The bravery - Believe som är otroligt bra , Ni kanske hört den på prison brakes reklam. Aja , I dag sov jag till halv 1 :O Har inte sovit så länge på JÄTTE länge, så det är ju bara ett bevis på en jobbig vecka . Sen så har jag ju fått ett nytt sim kort, och lånat lindas gamla mobil men då funkar inte mitt kort, så jag har suttit och grejjat på hela min vakna tid, men nu går det äntligen :) .

Tittar lite på mobiler och sådär , Och det här är nog kandidarerna:

           

Båda har : Kamera, musik , och att man fåt hjälp att  känna i gen låtar , så det är bara små skilnader som avgör.
Vad tycker ni ? :D

Nu ska jag städa mitt rum ! Pussheej

Kommentarer
Postat av: =]

Sony Ericsson ;) !!

2008-04-12 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0