=)

Heej ,ska bara skriva ett snabb inlägg nu för jag måste skynda mig och packa grejjer för jag ska och sova hos söt ponta :* . Har just varit och städat och det gick jätte bra , fick tom med mig teresa denna gång :) Hon är förövringt och köper sofies mode åt mig nu :D ! I kväll börjar desperate houswifes om, är jätte taggad !

Dagens låt : The knack - My sharona , Ni har säkert hört den på cola light reklamen, och tycker killen med dom röda skorna är hur cool som hälst :)

Aja , Nu ska jag snart till pontus :) Föresten, hittade ett par as coola brillor i dag som jag säkert köper , så jag lägga upp dom då ! + att jag har nationella engelska på torsdag :/ Känns inte peppande men men !
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Emma.L

Peppen för nationella är ju inte sådär jätte stor! :/

2008-04-16 @ 08:47:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0