:)

Hej !
Sitter här och degar, har just kollat lite låtar med Teresa :) Sen så har jag skrivit en cv, och pluggat lite .
Men för det mesta sitter jag och längtar efter sommaren.
Denna morgon när jag vaknade vart jag verkligen inte sugen på stiga upp när det typ snöat mer än 5 cm, tur att det for bort fort. Men just nu vill jag bara kunna köra moppe, bada, sola och partaja på stranden. Och sen är det lång lång tid kvar till sommarlovet :( Känns så surt ! Jag känner hur jag blir så glad och full med energi när bara solen lyser lite grann, Och jag och Linda har ju faktiskt gjort upp att när det börjar närma sig slutet av skolan ska vi köra moppe till skolan någon morgon, hälst när vi har sov morgon (A) . Det är ju endå 3 mil, så det kanske tar 40 min att köra, när lindas moppe går så segt, HAHA eller hur Linda ? ;)

Nämen, Ge mig sommarlov nu tack :)

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0