Bättre sent än aldrig

Hej, Har inte skrivit på hela dagen för våran dator dampar, så jag undrar hur länge till jag kan sitta här !
Dagen har bestått av skola, och sedan lite shopping :) köpte en liten jacka och en bara vanlig svart tröjja :) . Sedan åt vi pizza kebab från bianco , jätte gott :) Men när jag ringde och beställde sa jag - hej jag vill beställa 3 st pizza kebaber, och en likadan fast med kyckling. Sen när mamma skulle hämta ut det hade dom gjorde kyckling och pasta :S . Sen var dom så tjuriga och jaa .. men till slut fick vi det vi ville ha .

Nu i kväll har jag varit med Frida Josse och Linda och vi har bara ätit och pratat :) haha har gått åt en stor godis påse, en chips påse med guacamole dip och sen lite kladdkaka med glass, haha jaa det är mycket i våra magar nu ! :D I Morgon ska nog jag och Linda ha film maraton :)

Jaa en bra nyhet , är att jag fått mitt sim kort nu, så jag har kvar mitt gamla nummer och så :) men har inga nummer kvar bara :( . Har lånat lindas gamla mobil nu tills jag har köpt en ny !


              Frida , Linda Och Josse - Tack för en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: en sömnig tuta ;)

Tack själv plummsan :]

2008-04-12 @ 01:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0