Äntligen hemma

Jag är så FRUKTANSVÄRT trött, gick och la mig halv 9 i går och endå är jag super trött. Tur att jag inte hade så jobbig dag då , Hade nämligen engelska sen fick vi 1 or se på 3ornas grupparbeten och sedan hade jah sammhälls sen slutade jag :)

Efter det gick jag och Linda på stan, Hittade 2 tröjjer som jag vill köpa, men vi får se om jag har råd. För er som inte vet så får jag vecko peng i stället för månadspeng för annars köper jag upp alla pengar direkt (A) haha . Så Jag får pengar varje fredag :) . När jag tittar in i mitt rum ser jag derimot att jag har tre gina påsar därinne och inehållet är allt köpt i veckan , Haha !
Här ser ni var jag köpt denna vecka (allt kommer då från gina tricot) :
En svart kjol som jag ska använda som tub klänning 149 kr , beiga byxor 199 kr (troja) Sen ett fodral 129 kr.
Vet inte om jag ska ha kvar allt, så kommentera gärna vad ni tycker :)



I kväll ska jag plugga :( Jag har både svenska bokrecension och sen några engelska ord att lära mig (det gör mig inte piggare kan jag ju säga) . Känns så oroligt härligt att det snart är helg, måste verkligen vila upp mig !

Nu ska jag gå och göra mat, Blir nog såna här vegitaiska filleter med sallad och stekt majs :) Mumms !
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: anonym person utan glasögon

"vegitaiska" filleter? :O

2008-04-10 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0