Ännu mer sol :)

Hej heej, en till dag med sol, vet inte vad jag ska säga mer än att jag älskar det :D ! Var på sånt sommarväder, så jag hade min blommiga svart vita klänning !

I dag hade vi nationella, gick väl sådär :) skrev om en årstid, jag tog hösten om hur mycket jag gillade den, HAHA vilket skämt (A) men ajja ! Sen så hare inte hänt så mycket. Jag Linda och Pontus och Robert gick på stan ett tag, Jag hittade ett par cheap monday jeans som jag vill ha :) Får tjata på mammsen ! Sen så gick jag och sökte sommarjobb men det gick inte så bra, alla sa typ att dom hade fullt redan, förutom 2 så vi får se :)

Nu ska jag snart och jobba , sen ska jag städa så jag får bonus (brukar få en hundring mer om jag har varit duktig med rummet och hjälpt till ochså) för den behöver jag verkligen när vi ska och bowla i morgon :) . Jag kommer förlora :( Sist när jag och Pontus spelade så vann han med 100 poäng :O helt sjukt !

Föresten så fick jag bevisat att det hänger ett hjort huvud i dag (A), Några killar i bussen såg det också, haha så jag är inte crazy och ser saker som inte finns :D .

Så i morgon hinner jag nog inte blogga, för direkt efter skolan så ska jag och Linda till fridas brors lägenhet, sen ska vi och äta på max och sen och bowla :) och sen så ska jag hem, och sen ska ponta sova hos mig :) Och sen ska jag vara med han hela lördag dag, så vi får se när jag får tid ;) Ajjaa , Pusspuss

Kate Voegele - Wish You Were (Acoustic) - <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0