=)

Hej allihopa !
Pontus har just farit hem och jag har städat lite i huset, vattnat blommorna och damsugit lite :)
Strålande sol i dag med :) på våran altan är det 10 grader varmt , Ilike !

I går hade jag då jätte kul , förutom att jag fick skavsår på foten men men ..
Vi for först till fridas lägenhet (jag Linda Josse emma och frida) och var där och chillade ett tag, sendan gick vi till max och åt oss tjocka , med Emilia och evelina :) Jag åt Mini skrov med plus meny och lökringar och smältost och orginal dipp, Åhh såå gott !

Sen satt vi där ett tag innan jag Linda josse emma och frida började vandra mot bowling companiet :) Sen så bowlade vi i en och en haltimme :) gick väl sådär, haha första rundan gick åt helvete, men det gick lite bättre sen :) haha jag kom 4 av 5, men det går faktiskt inte att slå tjejerna, haha var nära att komma över josse en gång, men sen stilade hon sönder och rusade i väg med massor av poäng , HAHA! :) Nämen sen gick vi till max ett tag och sen åkte vi hem, då kom pontus och sovde hos mig och sen har han varit med mig tills nu, vi har ätit ute på altanen i dag för att det var så bra väder, super skönt :)

Snart ska jag och Linda och handla mat för vi ska nämligen laga mat (överaskning) och evelina och emilia i kväll :) sen ska vi se någon film som evelina sa var hur bra som hälst :) Sen ska Linda sova här ! Men nu ska jag gå och dusha, men här är några bilder sen i går och idag :) Pusspuss

         

(Lägg märket till Josses och Lindas snygga pose I bowling)


Kommentarer
Postat av: Bagzzoooorrrr

Kul Kul Kuuuuliig kväll (= , dock gick det inte ALLS bra i första omgången, hur många käglor slog jag ner? Typ 20 , skulle ha gått bättre om jag fick sparka ner dom :] , Fasst jag slog ju en strike där i slutet med bara sockar haha ! Puussspuusssssss

2008-04-19 @ 15:28:43
Postat av: olivia :)

Haha rålängesedan jag bowla ;P

Du måste ju ladda hem
Young girl med Ceasars Palace

2008-04-20 @ 14:20:14
URL: http://oliviak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0